Sari la pagina principală

Comanda

Selecția și comandarea produselor

Produsele pot fi comandate oricând din magazinul online Sanitino. Pentru acestea, vei găsi o descriere detaliată, informații tehnice, produse conexe, diferite variante de culoare și alte produse din aceeași serie.

Pe blogul nostru vei găsi sfaturi utile, sugestii și informații despre tehnologiile produselor.


Comanzi în calitate de vizitator sau îți creezi cont de client?

Poți plasa o comandă ca vizitator sau îți poți crea cont de client. Crearea unui cont de client are următoarele avantaje:

  • Poți vizualiza comenzile anterioare
  • La înregistrare, este suficient să introduci datele tale de contact o singură dată


De unde aflu dacă comanda mea a fost acceptată?

După ce sistemul a finalizat procesul de verificare, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare, te rugăm să ne contactezi pentru a ți-l putea trimite cât mai curând posibil.

Pot să fac modificări la comandă după ce am plasat-o?

Da, este posibil să faci o modificare ulterioară a comenzii, numai dacă aceasta nu a fost încă procesată și nu este gata de expediere. În acest caz, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil la info@sanitino.ro sau la telefon 031 22 94 744 - te rugăm să menționezi întotdeauna numărul comenzii. Din păcate, comenzile care au fost deja procesate și gata de expediere nu pot fi modificate, dar este posibilă refuzarea preluării coletului de la transportator sau bunurile se pot returna.

Bineînțeles, poți solicita anularea comenzii, gratuit, dacă aceasta nu a fost încă procesată sau expediată. Avem rugămintea de a ne trimite solicitarea de anulare împreună cu numărul comenzii prin e-mail la adresa info@sanitino.ro, pentru a avea o cerere scrisă. Obligația de plată va fi astfel anulată. Din păcate, comenzile care au fost deja procesate nu pot fi anulate. Cu toate acestea, poți returna bunurile imediat după primirea lor.
 

După ce comanda a fost procesată și expediată, vei primi o factură pe e-mail. Factura electronică înlocuiește în totalitate factura pe suport hârtie. Din acest motiv, este necesar să păstrezi documentul primit. Factura este, de asemenea, necesară pentru revendicarea garanției în cazul unei reclamații privind produsul primit.

În cazul în care nu ai primit factura, te rugăm să ne contactezi pentru a putea să ți-o trimitem în cel mai scurt timp.

Sus