Sari la pagina principală

Am sintetizat cele mai frecvente întrebări pe care ni le-ați adresat. Voi întrebați - noi răspundem.

Cele mai frecvente întrebări înainte de a comanda produse


De ce sunt prețurile atât de mici în comparație cu magazinele fizice?

Compania noastră, care operează un magazin online, este unul dintre cei mai mari vânzători de echipamente sanitare de pe piață. Scopul nostru este satisfacția clientului. Prețul produsului sau o reducere de la prețul recomandat este una dintre condițiile prealabile pentru satisfacția clienților.


Produsele sunt originale?

Toate produsele pe care le oferim sunt originale și de cea mai bună calitate.


Ce înseamnă denumirea de vânzător autorizat?

Termenul de dealer autorizat înseamnă că suntem un vânzător direct al mărcilor. Prin urmare, aveți 100% garanția că produse achiziționate sunt originale și furnizate direct de la producător. În prezent, suntem vânzători direcți ai următoarelor mărci GROHEhansgroheRAVAKJikaFranke, Ideal Standard,   Hansa,   Kludi,   Gelco,   Polysan,   SAPHOAQUALINE și Blanco.


Ce serviciu de transport va fi folosit pentru livrarea bunurilor?

Pentru transportul de colete folosim  compania de transport PPL ,care este de încredere și cu experiență dovedită. Pentru transportul de paleți folosim compania de transport DACHSER, care este din nou un partener de încredere și dovedit.


Ce înseamnă "În stoc la furnizor"?

Din păcate, nu avem capacitatea de a deține toate produsele în stoc. Dacă articolul este listat ca fiind "În stoc la furnizor", vă rugăm să așteptați ca articolul să fie primit în stoc, de obicei, în termen de 5 zile lucrătoare


Vom fi contactați telefonic în prealabil de către șoferul serviciului de transport?

Contactul telefonic în ziua livrării este un serviciu standard al companiilor de transport pe care le folosim. Apelul telefonic este însoțit de sms și e-mail. 

 

Întrebări frecvente după livrare 

 

Produsele livrate nu mi se potrivesc. Pot să le returnez?

Acest lucru este normal și se întâmplă uneori. Puteți să ne returnați bunurile achiziționate în termen de 14 zile de la primirea acestora. 

În ce condiții pot returna bunurile?

În calitate de client, aveți dreptul de retragere din contract, fără penalități și fără a furniza un motiv, în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, în conformitate cu articolul 1829 din Codul Civil. Pentru informații detaliate despre procedura de returnare, vă rugăm să consultați rubrica de termeni și condiții.

Cum se raportează o posibilă reclamație?

Reclamațiile trebuie să fie raportate în timp util sau imediat după descoperirea unui defect sau a unei defecțiuni a produsului. O parte integrantă a raportării unei reclamații este o fișă de reclamație completată, care poate fi găsită aici sau în Termeni și condiții, în secțiunea V/ Răspunderea vânzătorului pentru defecte, reclamație din partea cumpărătorului.

Vă rugăm să trimiteți formularul completat prin e-mail la adresa info@sanitino.ro. După primirea și procesarea cererii de retur, vom trimite o confirmare de primire. Vom aborda apoi procedura de remediere a defectului, de înlocuire a produsului etc. și veți fi informat cu privire la procedura ulterioară.

Sus